Lokalitet
Foregår online og ikke på
For voksne
Foredrag & debat

Forskningens døgn - livestreames hjemmefra: Bob Dylans digtning

29.04.21
I 2016 blev Bob Dylan tildelt Nobels litteraturpris for sin sangskrivning og sin digtning. Kærlighedstematik, melankoli, social indignation, kunst og drømme er blandt hans centrale temaer, og et publikum verden over lytter og diskuterer ivrigt hans værk.

Oplev professor Anne-Mari Mai fortælle om Bob Dylans digtning, sang og musik, billedkunst, film og ikke mindst hans erindringer.

Oplev sammensmeltningen af ord og billedsprog, der får en unik betydning, når den Dylanske pen sætter hans sjæl på papiret – eller får liv efter  Bob Dylans personlige historie.

Anne-Mari Mai fortæller om Bob Dylans univers i både kultur og litteratur. Du kan desuden opleve afspilningen af 5 videoer fra YouTube.

Foredraget foregår online og kan streames live hjemmefra via computer/tablet eller telefon. Inden foredraget vil et link blive fremsendt til den mailadresse, som man har oplyst ved tilmelding.

Du kan også følge linket her. Har du problemer med at komme på, kan du kontakte Susanne på 28592269.