Naturfotograf Henrik Egede-Lassen holder foredrag 6/9 kl. 21 i bålhytten v/Præstø Roklub

65 kr.
Lokalitet
Præstø Kajak & Padle Klub, Fjordstien 7, 4720 Præstø
For alle
Foredrag & debat

Hvis jeg overlever det her - bliver det en god historie!

06.09.21
Kom til et foredrag med vilde historier i bålhytten ved Præstø Kajak & Padle Klub!

Med udgangspunkt i sin populære og roste bog “Hvis jeg overlever det her – bliver det en god historie” vil Henrik Egede-Lassen fortælle den mærkværdige og eventyrlige historie om hvordan og hvorfor han blev naturfotograf. Det er et foredrag med vilde historier, en dødelig fejldiagnose, tilfældigheder, vovemod og humor. Det er også fortællingen om at gå efter den umulige drøm – også selvom det koster kærester, hospitalsophold, blod, sved, tårer og en hel del flybilletter.

I det, det er oplagt at afholde foredraget i naturen, bliver det afholdt i bålhytten ved Præstø Kajak & Padle Klub, Fjordstien 7, 4720 Præstø.

Husk varmt tøj/tæppe, da det kan blive køligt. Biblioteket stiller klapstole til rådighed, men man er velkommen til selv at tage en stol/skammel med.

Billetsalg

Vordingborg Bibliotekerne benytter leverandøren Place2book til salg af billetter, hvilket betyder, at dine personoplysninger registreres hos Place2book.

Vil du vide mere om deres privatlivspolitik inden du køber billetter, kan du læse privatlivspolitikken her persondata.