Kommunalvalgsdebat på Møn Bibliotek 25. oktober kl. 19

Mød din politiker - Møn Bibliotek

25.10.21
Optakt til kommunalvalget med en politisk debat på Møn Bibliotek

Mød dine lokale politikere på dit lokale bibliotek. Debatten tager udgangspunkt i to overordnede temaer ”bosætning” og ”det gode liv”. Hvordan kan Vordingborg Kommune blive mere attraktiv, så vi får flere erhvervsaktive, børnefamilier og unge til at bosætte sig eller blive boende i kommunen? Hvordan sikrer vi os bedst mulige vilkår for os, der allerede bor her? Hvor skal der prioriteres og hvor skal der forandres? Ovenstående er nogle af de spørgsmål, som du kan få belyst på vælgermødet og dermed blive klædt på til det kommende kommunalvalg. Moderator på dagen er Jens-Christian Borre, redaktør på Sjællandske.

Arrangementet er gratis, men tilmelding nødvendig.

Billetsalg

Vordingborg Bibliotekerne benytter leverandøren Place2book til salg af billetter, hvilket betyder, at dine personoplysninger registreres hos Place2book.

Vil du vide mere om deres privatlivspolitik inden du køber billetter, kan du læse privatlivspolitikken her persondata.