Benjamin Koppel 31/1 kl. 19-21

Foredrag & debat

UDSOLGT - Benjamin Koppel: Annas sang

31.01.23
Annas Sang - en medrivende historie om en jødisk kvindes liv

I maj 2022 udkom Benjamin Koppel med sin første og meget roste roman, Annas sang. Bogen er inspireret af sande historier og Benjamins tante Annas liv i 30’ernes København.
Benjamin Koppel har igennem årene modtaget en lang række priser og hædersbevisninger, bl.a. Palæ Bars Jazzpris (året efter Kenny Drew, året før Duke Jordan), Jacob Gade-prisen o.a. Han er desuden udnævnt til Ridder af Frankrig, Chevalier des Arts et des lettres i 2011 for sit musikalske virke.

I dette foredrag tager Benjamin publikummet med bag scenen til den anmelderroste roman; Annas Sang. Bogen bygger i høj grad på hans tante Annas vanskelige og dramatiske liv, som hun nåede at fortælle om til Benjamin.

Annas historie er dramatisk og medrivende. Det er en fortælling om pligt, social kontrol, ensomhed, forfølgelse og krig, men også om kunst, ukueligt livsmod og den altovervindende kærlighed. I foredraget er der mulighed for at se nogle klip, hvor Anna selv sætter ord på sine oplevelser.

Benjamin er en aldeles scenevant, underholdende og reflekteret formidler.

Billetsalg

Vordingborg Bibliotekerne benytter leverandøren Place2book til salg af billetter, hvilket betyder, at dine personoplysninger registreres hos Place2book.

Vil du vide mere om deres privatlivspolitik inden du køber billetter, kan du læse privatlivspolitikken her persondata.