Mød forfatterne Dorthe Roholte og Marianne Christensen på Møn Bibliotek 18/11 kl. 16

For voksne
Fortællearrangement

Ord på biblioteket - Møn. Mød Dorte Roholte og Marianne Christensen

18.11.21
Mød nogle af de lokale forfattere og hør dem fortælle om deres arbejde og forskellige udgivelser.

Marianne Christensen fortæller om sine skriverier og forskellen mellem at være fortæller og forfatter. Hun har udgivet tre digtsamlinger samt en bog om et liv uden børn, en interviewbog i samarbejde med Dorte Roholte. Marianne vil læse lidt op af sine forskellige lyriske historier.

Dorte Roholte fortæller om to af sine seneste bøger, ungdomsromanen “Sukkerkold” (om sugardating) fra 2020 og “Smertepunkter - en parcelhuskrimi” fra 2021. Hun har i sine 33 år som forfatter på fuld tid udgivet i alt 86 bøger, og der er flere på vej.

Både Marianne og Dorte besvarer gerne spørgsmål om deres forfatterliv.

Arrangementet er gratis - man skal bare mød op!

Arrangeret af StORDstrømmen i samarbejde med Vordingborg Bibliotekerne. Støttet af Statens Kunstfond.