Mød forfatterne Lone Rytsel og Marie Lenstrup på Præstø Bibliotek 28/10 kl. 17

For voksne

Ord på biblioteket - Præstø. Mød Lone Rytsel og Marie Lenstrup

28.10.21
Mød nogle af de lokale forfattere og hør dem fortælle om deres arbejde og nogle af deres udgivelser.

Forfatter Lone Rytsel vil fortælle og læse op af nogle af hendes udgivelser og inddrage det voksne publikum.

Hun skriver blandt andet om selvudvikling og brugen af fantasi i en del af hendes bøger. Hun vil fortælle om baggrunden for hendes forfatterskab og demonstrere nogle af teknikkerne og inspirere det voksne publikum til at afprøve skrivning som et terapeutisk redskab i små tekster på 100 ord. Hun tager udgangspunkt i bøgerne: ”Opmuntring i en krisetid”, ”Når trolde coacher” og ”Tænk dig til et bedre liv”.

Forfatter Marie Lenstrup har udgivet flere selvhjælpsbøger henvendt til pårørende til langvarigt syge, kronisk syge og handicappede. Senest er kommet: ”Overlevelsesmanual for omsorgspårørende” og "300 gode råd til pårørende om plejehjem". Hun læser op og åbner dermed for fælles eftertanke om enten selv at være pårørende eller at støtte op en sygdomsramt familie - en situation, vi alle befinder os i før eller siden.

Arrangementet er gratis - man møder bare op!

Arrangør: StORDstrømmen i samarbejde med Vordingborg Bibliotekerne. Støttet af Statens Kunstfond.