Hør om sunde sange onsdag 29/9 kl. 10 på Vordingborg Bibliotek

For voksne
Morgensang

Sunde sange - en musik-litterær fortælle-koncert

29.09.21
Hør sange, der løfter krop og sind.

I forlængelse af morgensang får vi onsdag den 29. september kl. 10 besøg Af Safir Aerial, der vil gøre os klogere på sunde sange.

Musik og litteratur kan inspirere os på mange måder, det ved vi allerede. Men at det også kan gå ind og påvirke energi og kemi i kroppen og skabe helt konkrete og fysisk målbare resultater, det kan måske komme lidt bag på nogen.

I denne fortælle-koncert vil man både kunne høre sange, som løfter krop og sind og påvirker os positivt på det energimæssige plan, og der vil også blive fortalt om nogle af de meget spændende opdagelser man har gjort ved forskning på området. Indenfor litteraturen har flere forfattere som bl.a. Deepak Chopra skrevet om det at bruge energi og musik til at styrke kroppens helbred og velbefindende. Undervejs i koncerten vil der også blive givet eksempler på hvordan man kan fortsætte processen derhjemme.

Koncerten er med sanger og sangskriver Safir Aerial, som er uddannet sanger på Rytmisk Musikkonservatorium, og i flere år har arbejdet med egen musik og høstet fine anmelderroser for sine albums Safirsongs og Closer. Sideløbende med arbejdet med sin egen musik underviser Safir og laver forskellige projekter, som Sunde Sange, Find din stemme mv. Se mere på www.safirmusic.com.

Arrangementet er gratis, men billet skal hentes på grund af begrænset deltagerantal.

Billetsalg

Vordingborg Bibliotekerne benytter leverandøren Place2book til salg af billetter, hvilket betyder, at dine personoplysninger registreres hos Place2book.

Vil du vide mere om deres privatlivspolitik inden du køber billetter, kan du læse privatlivspolitikken her persondata.