16-årige Clara udstiller sine malerier

Udstilling

Clarity Studio udstiller på Møn Bibliotek

03.01.22 - 31.01.22
Oplev smukke farverige malerier i Salen.

I hele januar måned kan du opleve farverig kunst, når den unge pige Clara udstiller sine værker på Møn Bibliotek. Clara er en 16-årig kunstner fra Bogø. Hun åbnede i maj måned sit sommergalleri Clarity Studio på Østerskovvej i Bogø By, og har siden sin åbning haft succes med besøgende i galleriet, deltagelse på tirsdagsmarkeder og en del solgte værker.

Clara begyndte for alvor at male i foråret 2020, men har hele sit liv malet og især tegnet. Hun foretrækker at male dyr i abstrakt realisme, samt kvindeansigter med abstraktioner til fri fortolkning. Malerierne er i klare farver, og Clara eksperimenterer med akryl, olie, fedtfarver, posca mm. i sine udtryk. Clara går desuden på talentskolen Rønnebæksholms kunstlinje.

Malerierne kan desuden ses på facebook: @gallericlaritystudio eller instagram: @clarity_studio_

Udstillingen er tilgængelig alle dage i bibliotekets selvbetjente åbningstid kl. 7-23.