Ingrid Anna Kaufmann udstiller i perioden 1. juli - 31. august

Udstilling

Maleriudstilling Præstø Bibliotek - Ingrid Anna Kaufmann

01.07.21 - 31.08.21
Præstø Bibliotek udstiller i perioden 1/7-31/8 2021 værker af Ingrid Anna Kaufmann, der vil præsentere sine værker af botaniske kontakt print på papir i biblioteksrummet.

Ingrid Anna Kaufmann er inspireret af den australske kunstner India Flint og bruger indsamlede planter, bark, nødder, bær og lignende for at bruge den store rigdom af farver og former til sine billeder.

Ingrid Anna Kaufmann bruger sin egen fascination af traditionel plantefarvning og kontaktprint for at opnå subtile og harmoniske udtryk i sin kunst.

Årstidernes skiften bruges også i Ingrid Anna Kaufmanns billeder fordi blomster, blade og bark afspejler naturens forandringer.

Du kan opleve flere af Ingrid Anna Kaufmanns værker på hendes hjemmeside: www.tinctorius.dk og på instagram: tinctorius_ingrid_kaufmann.

Udstillingen er tilgængelig i Bibliotekets selvbetjente åbningstid, som er alle dage 7-23.