Birgit Jensen udstiller på Møn Bibliotek i oktober måned

Udstilling

Udstilling: Birgit Jensen udstiller på Møn Bibliotek

01.10.21 - 31.10.21
Oplev malerier inspireret af naturen.

Birgit Jensen er uddannet billedmaler fra Billedskolen på Jagtvej i 2005, og har fornøjet sig med akrylmaleriet lige siden.

Under nedlukningen i forbindelse med Covid-19, har Birgit siddet i sin have og malet, hvad hun havde for øje. Birgit siger, at det har været en stor fornøjelse at kunne fordybe sig i de former og farver som naturen helt gratis stiller til rådighed, året rundt.

Birgit Jensens malerier er altid inspireret af naturen, især når den blomstrer, men også når havet sender tang og sten op på stranden, og ellekrattet fyldes med vand igen. På Møn savner man aldrig et godt motiv.

Udstillingen kan opleves i salen på Møn Bibliotek i hele oktober måned og vil være tilgængelig i bibliotekets åbningstid 7-23.