Foto af mand, der hører netlydbog

Vil du høre en god lydbog eller læse en e-bog?

10.12.20
Var du én af de uheldige, som ikke nåede på biblioteket, inden vi lukkede ned, så er eReolen lige noget for dig!

eReolen er folkebibliotekernes e- og lydbogstilbud. Her kan du finde utallige skøn- og faglitterære titler for både børn og voksne.

Har du brug for en skønlitterær eller historisk roman, en krimi eller en god biografi, så findes det her. Du kan også finde masser af læsestof til børnene, både i form af romaner til de større børn, men også til de små, hvor I sammen kan hygge med at læse en billedbog.

eReolen kan tilgås på 3 måder. Du kan finde den på vores hjemmeside vordingborgbibliotekerne.dk eller direkte på ereolen.dk. Du kan også hente app'en ”eReolen”, hvor du har mulighed for at tage bøgerne med dig på gåturen, ved opvasken eller løbeturen på din telefon eller tablet.

For at låne på eReolen skal du være bosat i Vordingborg Kommune og være bruger på Vordingborg Bibliotekerne. Du logger dig ind med dit sædvanlige login, som er dit cpr nummer og en selvvalgt 4-cifret pinkode, hvorefter du skal vælge ”Vordingborg Kommune”. Er du ikke oprettet som bruger, har du mulighed for at oprette dig med dit NemID på vores hjemmeside vorbib.dk.