Ugens anmelder er Line Veldorm

26.01.22
Line anmelder bogen Fortabt i dig af L. Sherman

Line siger, at hun har valgt denne titel ud fra, at det var en forfatter hun endnu ikke havde kendskab til. Og er man til flydende og nem læsning så er forfatteren i den grad værd at tage fat på.

"Fortabt i dig" er den første del af serien, der hedder "Fortabt i Aarhus". Den handler om Katrine, som er startet på overbygningen af jurastudiet på Aarhus Universitet. Sammen med sine venner, Line og Thomas, møder hun op til semesterets første forelæsning. Her er der en ny ung gæsteunderviser. Han hedder Jasper og kommer fra New York. Katrine kan ikke slå ham ud af hovedet, og sådan har han det også med hende. Man følger deres forelskelse og kamp for at blive et par. Det er ikke uden vanskeligheder, da man ikke må have et forhold studerende/lærer imellem.

Alt i alt en dejlig afslappende bog, hvor forfatterens kærlighed til Aarhus skinner igennem. Er man til kærlighed, drama og erotik er den værd at læse.

Line Veldorm er Biblioteksassistent og sidder i Team Borgerbetjening, hvor hun varetager både borgerservice- samt biblioteksopgaver.

Gik du glip af sidste måneds anmeldelse, kan du læse 'Jorden under mig' her.