Udlån af lokaler og salen i Kulturarkaden

Salen i Kulturarkaden udlånes til kulturelle arrangementer og kun til kommunale institutioner eller foreninger. Lokalet er gratis, men der skal betales for service, fx hjælp med stoleopsætning, AV udstyr m.v.

Salen
Salen er på 160 m2 heraf scene 48 m2.
Der er plads til max. 149 personer med stoleopstilling og ca.100 personer med bordopstilling.
Af tilbehør til Salen er der: Mikrofon, projektor, teleslynge, lærred, flipover, overheadprojektor, talerstol, DVD afspiller, TV, video, mørklægning, PA-anlæg, lysanlæg, koncertflygel, klaver, stole og borde. Der er også et the-køkkenet, som kan benyttes ved booking af salen.

Mødelokalet 1. sal
Mødelokalet har plads til 14 personer.
Der er opsat en projektor i lokalet, som kan tilgås via kabel fra væggen. Dette lokale står altid åbent, så borgere kan gå ind og benytte det når det ikke er booket.

Mødelokalet stueetagen
Mødelokalet er mindre end lokale på 1.sal og har plads til 8 personer.
Der er opsat et tv i lokalet, som kan tilgås via kabel. Dette lokale er aflåst og kræver særlig booking via biblioteket hos Lotte Petersen ldrp@vordingborg.dk.

Booking af sal eller mødelokale 1. sal
Kontakt sekretariatet i KulturArkaden på mail musikskolen@vordingborg.dk for at se om der er ledigt. Book i god tid, både hvis I skal bruge vores hjælp til jeres arrangement, men også fordi, der er rift om lokalerne.