bogforside 'inde fra stormen'

AFLYST - Læs bogen - se filmen, Biografen Stege

12.03.20
Bombshell - Opgørets time

Se det biografiske drama 'Bombshell - opgørets time' i Biografen Stege torsdag den 12. marts kl. 10.00.  Tre kvinder har fået nok af verdens måske sexistiske arbejdsplads: Fox News. Med stålsat vilje og alt at tabe kæmper de tre kvinder for at ødelægge Fox News' giftige arbejdsmiljø og få skovlen under stationens altdominerende patriark, Roger Ailes. De 3 kvinder spilles eminent af de store Hollywoodskuespillerinder Margot Robbie, Nicole Kidman og Charlize Theron.

Bogen vi anbefaler man læser, inden man ser filmen, er 'Inde fra stormen' af den store danske forfatter Jens Christian Grøndahl. Romanen omhandler Adam, hvis liv bliver vendt på hovedet. Hans kone forlader ham for at passe sin demente far i Jylland, hans kokainmisbrugende datter er i dyb krise og pludselig hvirvles han ind i en form for MeToo skandale. En bog skrevet for det modne publikum med masser af indre drama.

Lån bogen på biblioteket - se filmen i biografen!