Biblioteksklubben

Biblioteksklubben er for dig, der gerne vil have mere ud af dit bibliotek. Som medlem af klubben får du nogle fordele. Medlemskabet af klubben er gratis og du kan til enhver tid melde dig ud. Tilbuddene udbygges løbende, så du med tiden vil få endnu mere ud af medlemskabet.

Medlemsfordele:
• 10 kr rabat på Vordingborg Bibliotekernes voksenarrangementer
• En gratis forfriskning på arrangementsaftenen
• Information om alle events og arrangementer på Vordingborg Bibliotekerne via e-mail
• Information om kunstudstillinger og ferniseringer på bibliotekerne via vores nyhedsbrev

Sådan bliver du medlem
Det er gratis at være medlem. Du skal være registreret som låner på Vordingborg Bibliotekerne.
Som medlem af Biblioteksklubben kommer alle informationer via e-mail, hvilket betyder, at sådan en er en nødvendighed for at blive medlem.
For at blive medlem af Biblioteksklubben skal du blot skrive en e-mail til bibvu@vordingborg.dk, hvor du oplyser navn, adresse, e-mail og fødselsdato.
Derefter vil du få udleveret et medlemskort.
Det er også muligt at melde sig ind ved personlig henvendelse på biblioteket.