Udstillinger

I Kulturarkaden og på Møn og Præstø biblioteker arrangeres løbende udstillinger.

I Kulturarkaden arrangeres i tæt samarbejde med Kunstforeningen Vordingborg fem-seks årlige udstillinger af høj kvalitet med deltagelse af anerkendte kunstnere.

I Kulturarkaden arrangeres desuden skiftende udstillinger i forhallen og på biblioteket.

På Møn Bibliotek bruges Bibliotekssalen til arrangementer og udstillinger.

På Præstø Bibliotek arrangeres mindre udstillinger i udlånet.

Vil du selv udstille:
Kunstforeningen tilrettelægger udstillingerne på Gallerigangen i Kulturarkaden. Her udstiller anerkendte kunstnere, der har deltaget i flere censurerede udstillinger.
Henvendelse om udstillinger på Gallerigangen sker til formanden for Kunstforeningen Vordingborg, Torben Jensen, telefon: 3025 9135, e-mail: torbentjen@gmail.com.

Henvendelse om udstillinger på Vordingborg Bibliotek: Stine Grabas, e-mail: sgra@vordingborg.dk

Henvendelser om udstillinger på Møn Bibliotek: Connie Sønderby Christensen, e-mail: coch@vordingborg.dk

Henvendelse om udstillinger på Præstø Bibliotek: Nina Vestergaard , e-mail: nves@vordingborg.dk eller Sanne Tandrup, email: sht@vordingborg.dk