Vil du være med i en læsekreds?

For voksne
Foredrag & debat

Opstart af nye læsekredse - vil du være med?

27.09.22
Har du lyst til at finde sammen med andre og snakke om bøger?

Bibliotekets kyndige bibliotekarer, Merete og Eva, giver gode råd til, hvordan man kan tale om en bog og finde interessante vinkler i bøgerne. På aftenen får du vejledning til at starte din egen læsekreds og hvordan biblioteket kan hjælpe med det praktiske angående bøgerne til læsekredsen.

Du får desuden en liste med inspiration til bøger, der egner sig til læsekredse, hvoraf nogle bliver omtalt. Bøger, der er værd at læse og som man i fællesskab kan få nogle gode snakke om.

Der vil være tid til at danne nye læsekredse - og mulighederne er mange. Er du fx interesseret i klassisk litteratur, fantasy eller en læsekreds kun for mænd, så kom og hør nærmere.

En bibliotekar vil deltage som facilitator ved de nye læsekredses første møder, hvis dette ønskes.

Arrangementet er gratis, men tilmelding er nødvendig.

Billetsalg

Vordingborg Bibliotekerne benytter leverandøren Place2book til salg af billetter, hvilket betyder, at dine personoplysninger registreres hos Place2book.

Vil du vide mere om deres privatlivspolitik inden du køber billetter, kan du læse privatlivspolitikken her persondata.