Biblo.dk

Biblo.dk er de danske børnebibliotekers digitale børnebibliotek for børn mellem 8 og 12 år.

Biblo.dk—børnene bestemmer
Biblo.dk er et digitalt fællesskab (grupper), et digitalt bibliotek og en ramme om landsdækkende kampagner og konkurrencer på bibliotekerne. Via grupperne, biblioteket og kampagnerne giver Biblo adgang til en verden af bøger, film, musik, spil og en masse aktiviteter for børn i alderen 7 - 14 år.
Biblo.dk er et sted, hvor børn mødes for at dyrke deres interesser, og hvor  bibliotekarer vil være til rådighed for hjælp og spørgsmål. Biblo er åben fra kl.9-21, det er her du kan være aktiv i dine grupper. Men du vil altid kunne låne bøger, film, spil og musik og få det sendt til dit lokale bibliotek og læse alt det, der bliver skrevet og uploadet af børn og biblioteker på Biblo.