Af hjertet tak!

27.12.22
Vi siger tusind tak til de over 500 brugere, der har taget sig tid til at svare på vores spørgeskema!

Brugerne af Vordingborg Bibliotekerne har i en periode haft mulighed for at deltage i en spørgeundersøgelse omhandlende biblioteket og dets fremtid - og hele 500 brugere har deltaget!

Vi har delt alle besvarelser op i forskellige kategorier og nu begynder det store arbejde med at få set på alle jeres kommentarer og gode forslag!

Ud fra jeres besvarelser kan vi se, at I er rigtig glade for at bruge biblioteket, hvilket vi jo synes er helt fantastisk! Dette betyder dog ikke, at vi ikke kan forbedre os på forskellige punkter. Vi kan ikke love, at vi kan opfylde alle jeres ønsker, men vi vil tage det hele med i det videre arbejde med at udvikle biblioteket og gøre det endnu bedre for jer brugere.

Ved at deltage i spørgeundersøgelsen deltog man i en konkurrence om at vinde et gavekort til boghandleren. De heldige vindere er udtrukket og har fået besked.