Infomøde mandag 20/3 kl. 17-19 på Præstø Bibliotek

KOM TIL INFOMØDE OM OPSTART AF REPAIR CAFE I PRÆSTØ!

09.03.23
Vi har brug for frivillige, der vil være med til at drive en Repair Café på Præstø Bibliotek!

Vil du være med?

Kom til infomøde omkring opstart af Repair Cafe i Præstø

Mandag den 20. marts kl. 17-19, Præstø Bibliotek

Vordingborg Bibliotekerne inviterer til infomøde omkring opstart af Repair Cafe på Præstø Bibliotek, hvor vi byder på pizza og sodavand.

Er du god på en symaskine, kan du skrue en skrue i eller kan du reparere en radio? Så har vi brug for dig! Hør mere om at være frivillig fixer i Repair Cafe Præstø til infomødet.

Formålet med en Repair Cafe er at reducere affald, ændre forbrugsmønstre og skabe viden om og lyst til grøn omstilling. Det gør vi bl.a. ved at vise, at det er muligt at reparere ting, frem for bare at kassere og købe nyt.

På mødet får vi også besøg fra Grønt Værksted, der vil fortælle om konceptet! Kom med og hør om det kunne være noget for dig! ”Vær med til at gøre en forskel - vi har brug for!”