Ohøj derude, Coding pirates søger nye kaptajner!

22.08.23
Vi mangler nogle frivillige voksne kaptajner, der har lyst til at være med til at inspirere og sætte gang i idéerne – løsningerne finder vi sammen.

Coding Pirates er for børn i alderen 7-17 år, der brænder for teknologi og IT. Vi designer animationer, koder computerspil, optager og redigerer film, programmerer Lego-robotter, printer i 3D m.m. Så snakker vi spil og SoMe, mens vi spiser chokoladekiks, udveksler tricks og hacks – og hygger max!

Måske har du en IT-baggrund og har lyst til selv at lære mere og udforske dine IT-kompetencer. Du behøver ikke at være en ørn til at programmere - vi starter i børnehøjde!

En ny sæson af Coding Pirates starter til september. Vi mødes tirsdage kl. 16:30-18:30 på Vordingborg Bibliotek. En sæson løber over 12 uger. Kan du ikke alle uger, men er interesseret, hører vi også gerne fra dig.

Spørgsmål? Så hiv endelig fat i:

Heidi Thorsen på 3123 5223, hsth@vordingborg.dk

Henrik Mikkelsen på 4037 2233, henrik.h.mikkelsen@gmail.com

Læs mere på www.codingpirates.dk

Coding Pirates Vordingborg samarbejder med Vordingborg Bibliotekerne.