Ugens Anmelder er Jonas Theis Petersen

10.01.24
Titel: 1000 timer i det fri Forfatter: Ginny Yurich

Tag ud i naturen, lad samværet træde i forgrunden og fordyb jer i kreative aktiviteter med bogen ”1000 timer i det fri”. Bogen er spækket med sjove lege og spændende familieprojekter der stimulerer alle sanser – unge som gamle.

Var det f.eks. noget med et varmt bad i sneen, snekager eller en vandretur med kakao?

Når foråret kommer, kan I bygge et alfehjem, lave blomsterregnbuer eller finde mønstre i naturen.

Sommeren indbyder til strandkunst, skovhængekøjer og vandlege. Svampejagt, hulebygning og bladmasker er oplagte ting at lave til efteråret.

Alle aktiviteter i bogen er opdelt efter årstiderne, og med farverige fotos, tekst og vejledninger kan alle være med.

Hvad venter I på? Se at komme ud!

Jonas er teamleder og børnebibliotekar og træffes oftest på Vordingborg Bibliotek

Fik du ikke læst sidste uges anmeldelse af Pernille, så kan den læses HER

Føler du dig inspireret til at skrive en anmeldelse selv, så skriv til bibliotekerne@vordingborg.dk